Ofte stillede spørgsmål

Bestilling:

- Jeg er ny kunde - Hvordan bestiller jeg?
- Har I et katalog?
- Kan man kun handle online hos Jer?
- Kan private også handle hos jer?

Varer:

- Jeg mangler information omkring en vare, hvad gør jeg?
- Der mangler en farve/størrelse på jeres hjemmeside, hvad gør jeg?
- Hvorfor kan jeg ikke bestille glas/tallerkener/glasskåle enkeltvis.
- Hvorfor kan I lave så billige særtilbud?

Fragt:

- Hvad koster fragten?
- Kan jeg selv hente mine varer?
- Hvor lang er leveringstiden?
- Kan I få posten til at lægge pakken et aftalt sted?

Betaling:

- Hvordan kan jeg betale?
- Hvornår trækker i pengene?

Efter modtagelse:

- Jeg har modtaget en vare der er i stykker
- Jeg ønsker at returnere en vare
- Der mangler noget i min ordre

 

-----------------------------------------------------------

Bestilling:

Jeg er ny kunde - Hvordan bestiller jeg?

Når du valgt de varer du ønsker at bestille og du har lagt dem i din indkøbskurv, trykker du på "Gå til bestilling".
Herefter skal du vælge om du ønsker at bestille som Gæst eller oprette en konto hos os. Når du har valgt dette skal du følge guiden og indtaste de nødvendige oplysninger, samt vælge levering og betalingsmetode.

Har I et katalog?

Ja, vi har udgivet et katalog, som også findes på vores hjemmeside - Klik her for at se vores katalog
Du

Kan man kun handle online hos Jer?

Nej, vi har også et lager hvor vi har åbent alle hverdage 8:30 - 16:00, torsdag dog til kl 17:30. På lageret kan du se borde som er dækket med dug, servietter og pynt til inspiration. Se vores inspirationsgalleri, som indeholder billeder fra vores lager, samt nuværende og tidligere borddækninger.
Vi har parkering lige foran døren.
Dog skal du være opmærksom på at de online priser og priserne på lageret ikke altid er ens. Ved nogle varegrupper er der fordele ved at handle online.

Kan private også handle hos jer?

Ja, vi har også mange private der besøger os på vores lager. Vi sælger både til private og erhverv. Husk dog at alle vores priser er eksl. moms.

Til toppen

Varer:

Jeg mangler information omkring en vare, hvad gør jeg?

Vi forsøger hele tiden at gøre vores billeder og tekster bedre, men skulle der opstå noget hvor du er i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os. På telefon 75 22 09 90 eller pr mail: info@vardeengroslavpris.dk. Så kan vi besvare alle dine spørgsmål.

Der mangler en farve/størrelse på Jeres hjemmeside, hvad gør jeg?

Vi forsøger at holde vores hjemmeside mest mulig opdateret men skulle der være kommet nye produkter, som du ikke kan finde på vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte os på telefon: 75 22 09 90 eller pr mail info@vardeengroslavpris.dk.
Vi kan undersøge, om det er noget vi kan skaffe, og vi kan lægge det ind på webshoppen.

Hvorfor kan jeg ikke bestille glas/tallerkener/glasskåle enkeltvis?

Når vi modtager varen er den pakket i bestemte mængder og disse er pakket forsvarligt så det kan sendes. Det betyder også at vi ikke kan tage en enkelt tallerken ud af en pakke, da vi vil ende med at have en masse rester og det er svære at pakke forsvarligt.
Desuden mener vi også at vores priser er så lave at en ekstra tallerken eller et ekstra glas ikke vil have den store betydning.

Hvordan kan I lave så billige særtilbud?

Vi opkøber ofte restpartier eller køber store partier hjem som vi har mulighed for at sælge til langt under normalpris. Det betyder at du ofte kan finde vare som er meget billigere end alle andre steder men stadig i god kvalitet.

Til toppen

Fragt:

Hvad koster fragten?

Fragten koster 48 kr (eksl moms) og det gælder alle bestillinger på under 1000 kr (eksl moms). Bestiller du for over 1000 kr (eksl moms), vil du ikke blive opkrævet fragt.

Kan jeg selv afhente mine varer?

Ja, det kan du. Når du bestiller vælger du blot "Afhentning" når du skal vælge fragt i bestillingen. Når vi har modtaget din ordre vil den blive pakket og du vil få en mail retur når det er klar til afhentning. Din bestilling kan derefter afhentes på vores lager på Gellerupvej 15-17 i Varde. Vores åbningstider finder du her.

Hvor lang leveringstid er der?

Vi har rigtig mange vare på vores store lager, men ved stor efterspørgelse på enkelte varer kan vi løbe tør. Oftest kan vi have varene bestilt hjem i løbet af 1-3 dage. Normal leveringstid vil derfor være 1-7 dage og går der længere tid vil vi tage kontakt til dig. Har du en bestilling der haster kan du altid ringe på telefon 75 22 09 90 eller skrive til os på info@vardeengroslavpris.dk. Vi svarer i løbet af ganske kort tid. 98% af vores ordre er sendt afsted inden for 24 timer.

Kan I få posten til at lægge pakken et aftalt sted?

Ja, det kan du men det er på eget ansvar. Du kan skrive til os eller notere det under bestilling at du ønsker at vi skriver det på fragtbrevet. Vi vil notere det og give fragtmanden besked og så vil han oftest ligge pakken som aftalt.
Det er dog på eget ansvar og ved forsvundne pakker kan vi ikke stilles til ansvar. Dette gælder dog kun leveringer til erhverv. Private forsendelser bliver kun sendt til pakkeshop.

Til toppen

Betaling:

Hvordan kan jeg betale?

Hos os kan du betale med betalingskort, MobilePay, bankoverførsel samt med EAN-nummer. Vi tager imod de fleste betalingskort som Dankort, Visa-Dankort, VisaElectron, Mastercard og mange flere. Ved betaling med betalingskort kan vi håndtere din ordre meget hurtigere.
Ved bankoverførsel sender vi først din ordre når vi har registreret din betaling - Forvent derfor lidt længere leveringstid.
Betaling med EAN-nummer er kun muligt for institutioner og virksomheder med et EAN-nummer.

Hvornår hæver I pengene?

Når du betaler med betalingskort vil pengene ikke blive hævet med det samme. Vi beder først Nets/Teller om at hæve pengene når fragtmanden har afhentet din pakke. 

Til toppen

Efter modtagelse:

Jeg har modtaget en vare der er i stykker.

Skulle det ske at der er sket skade på de varer, du har bestilt bedes du kontakte os på 75 22 09 90 eller via mail på info@vardeengroslavpris.dk. Vi få et overblik over hvad der er i stykker og hvordan vi får sendt nogle nye vare og hvad der skal ske med de vare der er i stykker. I nogle tilfælde ønsker vi den beskadiget vare retur.

Jeg ønsker at returnere en vare?

Har du bestilt en vare som du ikke ønsker alligevel kan du returnere den til os. Se mere om returnering af varer ved at se mere på vores side med info om returnering.

Der mangler noget i min ordre?

I tilfælde af at der mangler noget i den ordre bedes du tage kontakt til os via telefon: 75 22 09 90. Sørg for at have dit ordrenr klar for at sikre hurtigere ekspedition.

Til toppen

 

Har du yderlige spørgsmål er du velkommen til at kontakte os via telefon: 75 22 09 90 eller pr mail: info@vardeengroslavpris.dk